Eko kaljena ajdova kaša

Ajda je pravo superživilo, tako po hranilni, kot tudi po uporabni vrednosti.
Na zalogi
SKU
3269-701
Več informacij
Teža 400 g
6,50 €

Eko kaljena ajdova kaša PEGAN je pravo superživilo, tako po hranilni, kot tudi po uporabni vrednosti. Je nepogrešljiva v vegetarijanski prehrani. Bogata je z esencialnimi aminokislinami, vitamini, minerali in flavonoidi, ki delujejo kot antioksidanti. Vsebuje malo maščob, od tega predvsem kakovostne nenasičene maščobne kisline. Je vir vlaknin, ki so nujno potrebne za urejeno prebavo in da dolg občutek sitosti. BREZ GLUTENA. Ajda ni žito in ne vsebuje glutena, zato je v prehrani odlično nadomestilo žitaricam in je primerna tudi za ljudi, občutljive na gluten. POSEBNOST: Ajdova kaša s kaljenjem in sušenjem postane nežno hrustljava in je odlična tudi brez kuhanja. Preizkusite jo kot zdrav jutranji misli ali v presni kuhinji. Ali ste vedeli … Poznamo dva načina luščenja ajdove kaše – toplega in hladnega. Toplo luščena ajda je delno kuhana, zrna niso več sposobna kaliti in prehransko je osiromašena. Hladno luščena ajda je kaljiva in tako prehransko precej bogatejša. V nasprotju s toplo luščenimi zrni, ki so rjava, hladno luščeno ajdovo kašo prepoznamo po zelenkasti barvi. Zakaj kaljeno? Semena med kaljenjem dobesedno »oživijo«, z njimi pa oživi tudi prava zakladnica pomembnih hranil, ki so bila prej zakoreninjena globoko pod trdnim ovojem semena in zato telesu težko dostopna. Vsebnost vitaminov, mineralov in antioksidantov se s kaljenjem bistveno poveča, telo pa jih lažje absorbira. V semenu se poveča tudi delovanje encimov, ki spodbudijo našo presnovo. Sestavine: kaljena semena ajde* (*Iz kontrolirane ekološke pridelave.) Kaljena ajdova kaša je z nežnim sušenjem postala prijetno hrustljava in krhka ter je odlična tudi brez kuhanja. Način uporabe: Brez kuhanja: kot jutranji misli, za energijske plošcice, kot posip za solate ali dno presnih tort. S kuhanjem: za razne enolončnice in kaše ali kot priloga jedem. Kuhamo jo brez predhodnega namakanja 10 do 15 minut. Povprečna hranilna vrednost na 100g: energijska vrednost 1445,24 kJ / 345,75 kcal beljakovine 10,83 g ogljikovi hidrati 70,05 g od tega sladkorji 2,81 g mašcobe 2,47 g od tega nasicene mašcobe 0 g prehranske vlaknine 14,73 g sol 0,23 g Vsebina 400 g.

Napišite vaše lastno mnenje
Samo registrirani uporabniki lahko podajo mnenja o izdelkih. Prijavite se ali Ustvarite račun.
  1. Zelenjavni polpeti s svežo čičerikino moko Zelenjavni polpeti s svežo čičerikino moko Polpeti brez jajc in glutena, lahka večerja ki je hitro pripravljena. Zraven se prileže skleda solate.
  2. Pustne rožice Pustne rožice Namesto krofov lahko pustne dobrote pripravimo tudi nekoliko drugače.
  3. Ajdina solatka Ajdina solatka Odlična poletna osvežitev.
  4. Hladna ajdova solata Hladna ajdova solata V vročih dneh se prileže ta osvežilna in hitro pripravljena solata iz zelene ajde.
  5. Zdrav puding Zdrav puding Zdrav puding iz kakava in avokada
  6. Kruh iz ajdove kaše Kruh iz ajdove kaše Kruh brez moke, iz nakaljenih ajdovih zrn.
  7. Proseni polpeti z bučkami Proseni polpeti z bučkami Proseni polpeti z bučkami brez glutena
  8. Najbolj enostavni ajdovi žganci Najbolj enostavni ajdovi žganci Najbolj enostavni ajdovi žganci!
  9. Narastek s proseno kašo Narastek s proseno kašo Preprosta jed, odličnega okusa!